PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
  • Data: 2008-03-09 14:09:35
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > a jak sie cały blok śmieje że ojciec wskakuje ci do wanny, to tez jestes
    > taki wygadany?

    wiesz co ja nie jestem psychologiem wiec nie pisz mi tutaj swoich wspomnien
    z dziecinstwa.
    od tego sa inne grupy i ludzie ktorzy pomagaja takim ludzia jak ty, daj im
    szanse.
    wpisz sobie w googlach "zly dotyk" i bedziesz mial kontakt do odpowiednich
    osob.
    mysle ze pomoga, bo na tej grupie w takich sprawach to nie masz co na pomoc
    liczyc:)

    --
    pzdr
    piotrek