PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów?? › Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
  • Data: 2008-03-09 14:32:31
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    news:fr0rf8$tui$1@opal.futuro.pl...
    > Ponizyles sie czlowieku. Jak widac testy na inteligencje o niczym nie
    > swiadcza. ;-) W Twoim przypadku na 100%.

    Poniżyłeś sie kretynie tylko ty. Test ci prawde ukazał i to widać. Debil
    bedzie debilem.
    Bo widzisz imbecylu, ja tego płatnego testu tak naprawdę nie robiłem.
    Wskazałem go tylko jako przykład. Nie mam na karcie telefonu tych 18 netto.
    Natomiast ty zapłaciłeś i jeszcze ci pokazało prawde, żeś upośledzony
    umysłowo. Ale jak stwierdziłeś dużo zarabiasz jako alfons swojej mamy, więc
    na biednego nie trafiło.