PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak normalizować płace w firmieRe: Jak normalizować płace w firmie
  • Data: 2003-07-29 14:19:44
    Temat: Re: Jak normalizować płace w firmie
    Od: "" <h...@W...by> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu jest twój problem. Ty nie wiesz dokładnie, ale twoi szefowie się
    > dowiedzieli dokładnie i dlatego teraz zarabiają kasę, a ty na nich tyrasz.
    > Dowiedz się dokładnie i też będziesz zarabiał kasę.

    Ok. Się dowiem, sprawdzę pomyślę, a co dalej, co ja zrobie dalej? Miesiąc może
    dwa mi pójdzie na rozpisanie dosyć stosownego, przyjzystego i dokładnego planu,
    uzyskanie wszelkich możliwych informacij, a co robić z pieniędzmi? Mówie że nie
    posiadam nieruchomości, nie posiadam nawet polskiego obywatelstwa, wrócic do
    rodzimego państwa niemogę, ponieważ tam mam wyrok polityczny, żaden bank mi nie
    pozyczy a ludzie z ulicy mne poprostu wydymają.

    > Owszem - tylko zauważ, że ci twoi szefowie pewnie tez kiedyś zarabiali 1100
    > złotych, długo szukali pierwszego klienta, dowiedzieli się w końcu
    > dokładnie, po jakimś czasie mieli już historię firmy itp itd. A ty byś
    > chciał przyjśc do pracy i od razu brać kasę, bo inni biorą. Masz podpisaną
    > umowę i płacę ci tyle, na ile się zgodziłeś. Ciesz się, że masz pewne
    > pieniądze co miesiąc, bo nie wszyscy mają.

    No nie obowiązkowo, ja akurat bym chciał zrobić co kolwiek by wyrwać się z tego
    koła niędzy. Tym bardzej na początku w tej firmie dużo się mówiło o premiach
    (10% wartości projektu) o których teraz zapomniano.

    > To się zainteresuj. Może na tym rynku jest jeszcze miejsce na inną firmę,
    > może sa produkty konkurencyjne, zaryzykuj. Kto nie ryzykuje, ten zasuwa na
    > innych za 1100 złotych. Ty masz dobrą pozycję, bo już jesteś w temacie. Może
    > zacznij nawiązywać kontakty osobiste, zainteresuj się co oferuje
    > konkurencja - do odważnych świat nalezy.

    Ok. Już to robię, będę coś próbować tylko są problem opisany powyżej pozostaje.

    > Za narzekanie i krytykowanie nikt nie płaci - wszyscy narzekają i krytykują,
    > jest duża podaż narzekania i niskie ceny. W cenie są dobre pomysły,
    > kontakty, gotowośc do ryzyka - za to się płaci.

    Banalnie ale realnie.