PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak normalizować płace w firmieRe: Jak normalizować płace w firmie
  • Data: 2003-07-30 17:51:52
    Temat: Re: Jak normalizować płace w firmie
    Od: "Tom" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy taki problem, my pracujemy z obsługą dużych firm, firma zarabia
    dobrze,
    > mamy dwójkę szefów, którzy kupili sobie po nowym drogim(ponad 100tys.)
    > samochodzie, laptopie, komórce, zatrudnili dyrektora handlowego któremu
    też
    > dali samochód, z jednego programu, których każdy z nas robi miesięcznie po
    2-3
    > sztuki, firma zarabia po 25tys. Natomiast mamy po 1700 brutto

    herman.at.tut.by - email w domenie bialorusi, sam zreszta piszesz ze nie
    jestes stad, posiadasz wyrok polityczny w kraju. to oznacza ze jestes
    bialorusinem?
    to moze populistyczne, ale w pewnym stopniu wyjasnialoby te teksty o
    'normalizacji placy' - zdaje mi sie ze to termin lekko nieobecny w
    gospodarce wolnorynkowej... ale pasowalby do ideologii z bialorusi :(

    chlopie, zejdz na ziemie - polska to europa i coraz bardziej cywilizowana
    gospodarka (a na pewno blizsza europie zachodniej niz szczytnym bialoruskim
    idealom o normalizacji placy...) i to pracodawca decyduje ile ci placi. nie
    podoba sie, zmieniasz prace.

    ps. ta firma to PBE ELBUD WARSZAWA SP. Z O.O.?
    czy moze raczej 'spolka zło' :P

    tom