PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak awansowac na stanowisko kierownicze? › Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    From: Mirosław Habarta <M...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Date: Tue, 30 Jun 2009 20:47:04 +0200
    <h2amca$6on$1@news.dialog.net.pl>
    <h2bcls$a97$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2bfep$ocm$1@news.dialog.net.pl>
    <h2c8o7$b86$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2dhnm$uq3$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte pisze:

    > Ty o tym nie wiesz?
    > W wyniku tzw. "reformy Balcerowicza" wiele osób posiadających jakieś
    > zasoby, oszczędności w efekcie dopuszczenia do kolosalnej inflacji
    > zostały z niczym,
    Ale czy sugerujesz, że to Balcerowicz wywołał hiperinflację ?
    potracili oszczędności zycia. A ci zadłużeni w
> [...]
    > Balcerowicz (sorry za wulgarne słowo) niczego odkrywczego nie dokonał -
    > pozwolił jedynie, aby inflacja odebrała ludziom pieniądze i o to
    > chodziło. A jak już odebrała, to się skończyła, bo nic już juz nie było
    > do odebrania.
    > Tylko, że niektórzy popełnili w tej sytuacji samobójstwa. A ja znałem
    > konkretny tego przypadek, widziałem jak się człowiek miotał, wiedziałem
    > czemu i z jakiego powodu, nie sądziłem do czego się posunie, ale się
    > posunął. To był mój bliski przyjaciel, młody człowiek. Zostawił list,

    Samobójstwa ludzie popełniali kiedy jeszcze Balcerowicza nie było, i będą długo
    po nim. Nie chcę go tutaj wcale bronić, patrząc z perspektywy czasu na pewno wiele
    rzeczy można było (i należało) zrobić lepiej. Ale hiperinflację z przełomu 80/90
    wywołał rząd Rakowskiego oraz indeksacja płac. Rakowski to wywołał bo po prostu
    komuniści zbankrutowali. Tylko, że państwo nie zbankrutuje, jeśli ma prawo do
    emisji pieniądza. Wtedy bankrutują ludzie, których ta sytuacja zastała
    w niefortunnym momencie.

    M.H.