PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak awansowac na stanowisko kierownicze? › Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak awansowac na stanowisko kierownicze?
    Date: Tue, 30 Jun 2009 19:24:24 +0200
    <h2amca$6on$1@news.dialog.net.pl>
    <h2bcls$a97$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2bfep$ocm$1@news.dialog.net.pl>
    <h2c8o7$b86$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:h2c8o7$b86$1@nemesis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

    > A gdzie ja to napisałem, że w prywatnym??? Testowanie oznaczało
    > sprawdzanie pod kątem przydatności do pełnienia różnych funkcji i nie
    > miało nic wspólngo z prywtanym czasem pracowników.
    Cyt. "(...) dobry przełożony zna oraz _stale_ obserwuje i testuje swoich
    ludzi."
    Podkr. moje.
    Tak zrozumiałem, pewnie nieporozumienie.

    > Każdy system oceny klasyfikuje jej przedmiot bo po to jest.
    > W tym przypadku przedmiotem oceny są ludzie. System ocen w szkole też
    > klasyfikuje uczniów na takich co otrzymają promocję do następnej klay,
    > nie otrzymają, dostaną odznakę "wzorowy uczeń" itd.
    System ocen w szkole nikogo nie klasyfikuje.
    Klasyfikują ludzie.
    Natomiast zystem (jakikolwiek) może być tylko narzędziem pomocniczym, jak
    młotek czy śrubokręt. Zaś człowiek nie jest przedmiotem.
    Sytuacja kiedy człowiek zamiast być użytkownikiem systemu staje się jego
    częścią skutkuje właśnie takim zjawiskiem - system klasyfikuje ludzi.

    > Może coś bliżej? Robi się ciekawie.
    Ty o tym nie wiesz?
    W wyniku tzw. "reformy Balcerowicza" wiele osób posiadających jakieś zasoby,
    oszczędności w efekcie dopuszczenia do kolosalnej inflacji zostały z niczym,
    potracili oszczędności zycia. A ci zadłużeni w niewielkim stopniu nagle
    mieli do spłacenia nieprawdopodobne kwoty.
    Balcerowicz (sorry za wulgarne słowo) niczego odkrywczego nie dokonał -
    pozwolił jedynie, aby inflacja odebrała ludziom pieniądze i o to chodziło. A
    jak już odebrała, to się skończyła, bo nic już juz nie było do odebrania.
    Tylko, że niektórzy popełnili w tej sytuacji samobójstwa. A ja znałem
    konkretny tego przypadek, widziałem jak się człowiek miotał, wiedziałem
    czemu i z jakiego powodu, nie sądziłem do czego się posunie, ale się
    posunął. To był mój bliski przyjaciel, młody człowiek. Zostawił list,
    którego treść znam.
    Zrobiło się ciekawie?

    --
    Jotte