PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak aplikowac do TPSA na Blekitna Linie?Re: Jak aplikowac do TPSA na Blekitna Linie?
  • Data: 2004-02-17 10:58:21
    Temat: Re: Jak aplikowac do TPSA na Blekitna Linie?
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Kratylos...

    > Zatrudnianie ludzi z lapanki lub tych ktorzy juz nigdze w tepsie sie nie
    > nadaja...

    Moją mamę zwolnili po circa 25 latach pracy (a więc i doświadczenia)
    w Telekomunikacji. Kończyła na tej niebieskiej linii właśnie. Jak
    słyszę, że chcą zabierać murzynów z ulicy to mnie coś sciska...
    Dodam, że miała mnóstwo szkoleń w przeciągu kilku lat i nieźle sobie
    radziła wraz z każdą zmianą obowiązków. Ich wybór.

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
    :: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::