PracaGrupypl.praca.dyskusje"Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.plRe: "Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.pl
  • Data: 2004-03-01 00:16:52
    Temat: Re: "Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.pl
    Od: "Apap" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Gancarski" <w...@e...pl> wrote in message
    news:c1snig$lqo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No świetnie, tylko gdyby ten koleś jeszcze wiedział o czym pisze mówiąc
    > o niewidzialnej ręce rynku....

    A czego sie spodziewać po lewicowej gazecie. Jak można mówić o wolnym rynku
    tam gdzie urzędnicy regulują już prawie wszystko, a ustalona przez reżim
    minimalna cena pracy, powoduje spadek popytu na nią, szerząc bezrobocie
    wśród młodzieży i mniej wykwalifikowanych pracowników, którzy nie mogą
    zdobywać cennego doświadczenia zawodowego, tylko muszą wystawać w kolejkach
    w urzędach pracy. Związki zawodowe nazywają to prawem do godziwego
    wynagrodzenia.
    Aż strach pomyśleć co będzie dalej. Uszczęśliwiacze narodu szykują kolejne
    przywileje i uprawnienia dla narodu. Np. prawo dzieci do godziwych rodziców.
    Propaganda już nad tym pracuje. W efekcie z rodzinami będzie tak jak teraz z
    pracą.
    Pozdawiam wszystkich
    Adam