PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 19:01:52
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > linii komend windows'a. A do tego DOS (nie MS a np. DR-DOS, Free-DOS)
    > tudziez jego emulatory (dosemu, dosbox, ...) nadal zyja i maja sie dobrze.
    i nadal jest sporo programistów, co nauczyli się robic programy dla
    dosa i mają się dobrze, chociaż czasem to wynika z trudności w
    rozwoju...
    Przepraszam, to było nie na temat, ale rozśmieszyła mnie sytuacja:
    program napisany pod windows - nie działa zmiana orientacji drukarki.
    Telefon do programisty: czemu winda nie obsłuży tego? Odpowiedź:
    przyślij mi pliki ... dorobię ci sterownik do twojej drukarki. :-))).