PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
  • Data: 2005-01-21 22:22:22
    Temat: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <dqhbrckbp0h7.1ua3arwpjxd4w$.dlg@40tude.net> Kyniu
    <k...@U...poczta.gazeta.pl> writes:
    >From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    >Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    >Date: Fri, 21 Jan 2005 19:57:55 +0100

    >etc. I mamy XXI wiek i same porazki - POLTAX ktory sie wlecze od dziesiatek

    Mniej wiecej od roku 1986 ...

    >lat, niedzialajacy CEPiK, PŁATNIKA o ktory lepiej sie nie wypowiadac
    >(aplikacja dla pracodawcow to jedno, sedno tkwii w systemie dla ZUS'u ktory
    >nadal nie dziala jak powinien), niedzialajacy system dla strazy granicznej

    W systemie dla ZUS nie mozna sprawdzic wplat skladek, trzeba pisac podanie i
    wysylaja to gdzies poza Oddzial. Kiedys pare lat temu chcialem sprawdzic
    wplaty i powiedziano mi ze po numerze PESEL sie nie da ...
    Same porazki w sektorze "panstwowym" :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name