PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w administracji publicznejRe: Informatyk w administracji publicznej
  • Data: 2005-10-18 17:33:05
    Temat: Re: Informatyk w administracji publicznej
    Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    mart wrote:

    > Czy ktos ma podobne doswiadczenia? Rad bym uslyszec komentarze, bo
    > chwilami wydaje mi sie, ze zyje na innej planecie niz nieco ponad rok
    > temu.

    Dokładnie tak jak napisałeś :-(
    Głupota, włazidupstwo, skurwysyństwo, układy, lenistwo, przepychanki,
    przerzucanie się papierami, asekuranctwo, zrzucanie odpowiedzialności,
    podkładanie świni, nepotyzm, kradzieże, samowolki, brak wyobraźni,
    naginanie rzeczywistości, rozdawnictwo stołków, wpieprzanie się nierobów ze
    związków, kierownictwo z nadania bez kwalifikacji, za to mgr i inż. jako
    fizyczni, ustawianie przetargów, przekręty.... i dużo dużo więcej!

    I prawdą również jest, że 99,999% pracodawców odrzuci Twoje CV ponieważ
    pracowałeś w firmie państwowej - sam tego doświadczam na każdym kroku.