PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w administracji publicznej › Re: Informatyk w administracji publicznej
  • Data: 2005-10-28 07:53:30
    Temat: Re: Informatyk w administracji publicznej
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nietoperz" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:djqfdg$38n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kolega znalazł na jednej z grup taką wypowiedz
    > "
    > Wlasnie wyczytalem ile zaplacono za wykonanie strony (zreszta niezbyt
    > popularnej chyba bo nie dotarlem do niej przez zaden baner/reklame:
    > http://www.wybory2005.pkw.gov.pl/
    > Otoz ten, przyjemny w sumie, serwis wykonano za jedyne 683 tys zl.
    > PKW nie precyzuje zreszta, ile bylo ofert w przetargu ani o jakich
    > wartosciach.

    I to nie jest wygorowana cena do tego zamowienia. Przez przypadek widzialem
    SIWZ'a z tego przetragu...

    To byl przetarg z normalna procedura, z wysokim udzialem ceny.

    A twoim zdaniem za ile bylo by dobrze? Za 500? Za 5000? Kto by to napisal?

    Nie mam nic przeciwko obowiazkowi stosowania bezplatnego oprogramowania w
    administracji. Jednakze pod warunkiem jednoczesnego wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze nie bezplatnego. Nabytego za cene
    _surowcow_ potrzebnych do ich wytworzenia.