PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w administracji publicznej › Re: Informatyk w administracji publicznej
  • Data: 2005-10-18 14:46:42
    Temat: Re: Informatyk w administracji publicznej
    Od: "Jacek Kochan" <...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos ma podobne doswiadczenia? Rad bym uslyszec komentarze, bo
    > chwilami wydaje mi sie, ze zyje na innej planecie niz nieco ponad
    > rok
    > temu. --
    > pozdrawiam,
    > mart

    Wlasnie wydostalem sie z jednego z ministerstw po dwoch latach
    szukania pracy. Potwierdzam, pieniadze na szprzet i zlecenia (tylko
    dla zewnetrznych firm, nigdy dla pracownikow chcacych dorobic) sa,
    pieniedzy dla zatrudnionych specjalistow - nie ma. Pieniadze na
    szkolenia - czasami sa, ale musisz podpisac lojalke na pare lat. Jeden
    kolo, webmaster, zwolnil sie z ministerstwa i teraz robi na zlecenie,
    100 zl/godz. dla bylego pracodawcy. Paranoja i obluda. Po prostu IT
    jest finansowane z roznych zrodel. Pieniadze na inwestycje sa, ale na
    wysoko wykwalifikowanych specjalistow, czyli na kadry, pieniedzy juz
    nie ma. Dodatkowo mialem dosc twardoglowych decydentow, z ktorymi
    dyskutowac sie na ten temat nie dawalo.

    --
    Jacolex