PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Nauczyciel › Re: Informatyk/Nauczyciel
  • Data: 2007-03-15 17:02:23
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: Repairman <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moloko69 napisał(a):
    > ale szczerze czytam sobie dluzsza juz chwilke ten watek i jest coraz
    > smieszniej.... Work cos tam poczytal pokursowal - medialne skroty w
    > glowie zamacily i sie gosc chcial pochwalic... a tu zonk okazalo sie ze
    > spora czesc srodowiska na grupie to "klepacze" co to sie uml i ado nie
    > lekaja - szczerze jednak to widze tu okropna marnacje talentu w tym
    > gok'u...

    Najgorsze jest to, że wydaje mu się, że "dużo wie".
    Studia informatyczne II stopnia skończyłem prawie 6 lat temu.
    Poważne zarabianie w tej branży zacząłem ponad 7 lat temu.
    I nigdy nie stwierdzę, że wiem (prawie) wszystko.
    Choć wiem i umiem sporo, im więcej wiem i umiem, tym więcej wiem ile
    jeszcze nie wiem i nie umiem.