PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk/Nauczyciel › Re: Informatyk/Nauczyciel
  • Data: 2007-03-21 08:46:45
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: rajcer <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Mar 2007 11:11:34 +0100, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > to se robią F1 i se znajdą, do tego nie potrzeba studiów kończyć. A poza
    > tym jaki Inżynier Oprogramowania korzysta z Excela?

    Sam jestem nauczycielem informatyki i u nas uczy się młodzież myśleć
    algorytmicznie, a w jakim programie to zrobią to jest ich sprawa. Nie
    sztuką jest znać 10 języków ale sztuką jest znać jeden a dobrze. Młodzi
    mają więcej czasu dlatego mogą siedzieć i się bawić w programowanie.
    Nauczyciel musi szukać dodatkowej pracy bo za 800 PLN to ciężko jest wyżyć.