PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Nauczyciel

  • 1. Data: 2007-03-13 08:41:40
    Temat: Informatyk/Nauczyciel
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello ,

    Jestem mgr. iznz ekomonii i informatyki
    jestep po Politechnice w Czwa - Marketing i AGH w Krakowie
    Inzynieria Oprogranowania

    Obecnie jestem instruktorem informatyki w Świetlicy Srodowiskowej w
    GOKu
    Mam Pytanie
    Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne
    papiery?

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 2. Data: 2007-03-13 09:07:32
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > GOKu
    > Mam Pytanie
    > Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne

    Na początek zrób papier z The Typing of the Dead. Znajdziesz w googlach.

    Boa.

  • 3. Data: 2007-03-13 15:04:37
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    w...@o...ue napisał(a):
    > Hello ,

    pl.*

    > Jestem mgr. iznz ekomonii i informatyki
    > jestep po Politechnice w Czwa - Marketing i AGH w Krakowie
    > Inzynieria Oprogranowania

    Pisz w ojczystym języku a nie w jakimś dialekcie.

> [...]
    > GOKu
    > Mam Pytanie
    > Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne

    Zacznij od kursu pedagogicznego (pół roku trwa traki kurs).
    W przypadku nauki w szkole podstawowej możesz mieć problem (zintegrowane
    nauczanie początkowe); liceum i gimazjum - będzie prościej.

    ps. ustaw poprawne kodowanie Panie Informatyk.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2007-03-13 16:32:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1092769409.20070313093559@onet.eu w...@o...ue
    <w...@o...eu> pisze:

> [...]
    > Inzynieria Oprogranowania
    > Obecnie jestem instruktorem informatyki w Świetlicy Srodowiskowej w
    W jakiej szkole?
    Czy posiadasz przygotowanie (uprawnienia) pedagogiczne?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-03-13 17:50:38
    Od: Repairman <r...@o...pl>

    > Jestem mgr. iznz ekomonii i informatyki
    > jestep po Politechnice w Czwa - Marketing i AGH w Krakowie
    > Inzynieria Oprogranowania
    Nie chwal się tym bo robisz "obciach" tym uczelniom Panie mgr. iznz

  • 6. Data: 2007-03-14 07:42:14
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    On 13 Mar, 09:41, w...@o...eu (w...@o...ue) wrote:

    > Jestem mgr. iznz ekomonii i informatyki
    > jestep po Politechnice w Czwa - Marketing i AGH w Krakowie
    > Inzynieria Oprogranowania

    Na AGH nie ma kierunku Inzynieria Oporgramowania. Chyba, ze mowimy o
    studiach podyplomowych, na ktorych pani Krysia z firmy X "uczy sie"
    jak zrobic wykres w Excelu, lub dowiaduje czym jest rekord w bazie
    danych.

    --
    pachu

  • 7. Data: 2007-03-14 09:01:13
    Temat: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello pachu,

    Wednesday, March 14, 2007, 8:42:14 AM, you wrote:

    p> On 13 Mar, 09:41, w...@o...eu (w...@o...ue) wrote:

> [...]

    p> Na AGH nie ma kierunku Inzynieria Oporgramowania. Chyba, ze mowimy o
    p> studiach podyplomowych, na ktorych pani Krysia z firmy X "uczy sie"
    p> jak zrobic wykres w Excelu, lub dowiaduje czym jest rekord w bazie
    p> danych.

    p> --
    p> pachu

    Lepiej sie dokladnie dowiedz
    Wysylam Cie do Pana Prof Szmuca
    A jezeli chodzi o Excela i MS Office
    Czy wiesz co to jest automatyzacja, czy VBA
    Nie wspolne o automatycznych
    połączeniach typu Open DataBase Connective (ODBC) z DataBase Access Object (DAO)
    oraz Active
    DataBase Object (ADO)
    Oraz o administracji Linuxa i PostreSQL

    Wykorzystanie potencjału Ms Excela w Firmach jest moze gora 30% :) Mam
    na myśli powazniejsze firmy

    Ale jak u nas czlowiek w LO o rozszerzonej informatyce nie wie co to
    jest petla czy zastrzezenie, to potem sa takie efekty i nie potrafi
    dodawac komórek w Excelu, nie mowiac juz o zakotwiczeniu :)

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 8. Data: 2007-03-14 10:11:34
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    w...@o...ue napisał(a):

    > Ale jak u nas czlowiek w LO o rozszerzonej informatyce nie wie co to
    > jest petla czy zastrzezenie, to potem sa takie efekty i nie potrafi
    > dodawac komórek w Excelu, nie mowiac juz o zakotwiczeniu :)

    to se robią F1 i se znajdą, do tego nie potrzeba studiów kończyć. A poza
    tym jaki Inżynier Oprogramowania korzysta z Excela?

  • 9. Data: 2007-03-14 10:29:42
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello Tomek,

    Wednesday, March 14, 2007, 11:11:34 AM, you wrote:

    T> to se robią F1 i se znajdą, do tego nie potrzeba studiów kończyć. A poza
    T> tym jaki Inżynier Oprogramowania korzysta z Excela?

    Byc sie zdziwil
    Automatyzacje sie robi w VBA (Visual Basic Application)
    Nie wiem czy wiesz co to jest?
    Jest to jezyk oprogramowania (ale nie mozna w nim zrobic programu
    samodzielnego)

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 10. Data: 2007-03-14 10:44:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
    > Byc sie zdziwil
    > Automatyzacje sie robi w VBA (Visual Basic Application)
    > Nie wiem czy wiesz co to jest?
    Wiemy co to jest VBA.
    Ale jesli na inzynierii oprogramowania ucza VBA to... :/
    --
    badzio