eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc.Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gamma.ru!Gamma.RU!colt.net!newsfeed.esat.net!feeder.
    news.heanet.ie!news.indigo.ie!not-for-mail
    From: "Jarek" <p...@g...indigo.ie>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <aka5q3$o42$1@news.tpi.pl> <ankbh0$602$1@news.gazeta.pl>
    Subject: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Lines: 34
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <tDmn9.19590$zX3.52553@news.indigo.ie>
    Date: Fri, 4 Oct 2002 21:16:30 +0100
    NNTP-Posting-Host: 194.125.134.115
    X-Complaints-To: n...@i...ie
    X-Trace: news.indigo.ie 1033762393 194.125.134.115 (Fri, 04 Oct 2002 21:13:13 BST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 04 Oct 2002 21:13:13 BST
    Organization: Indigo
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:59788
    [ ukryj nagłówki ]

    "Aga" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:ankbh0$602$1@news.gazeta.pl...

    > Wynajeli wiec jakis studentow (tu sie smieja ze studentow, ale moze to i
    byla
    > jakas nieznana firma) ktorzy zrobili im to za pare tysiecy. Dzialalo i
    dziala
    > bez zarzutow od zawsze, po paru miesiacach rayanair podziekowal za
    wspolprace
    > biurom turystycznym i przez net sprzedaja wiekszosc biletow.
    > Za to narodowa linia irlandzka wynajela oczywiscie doradcow i za bardzo
    grube
    > pieniadze otrzymali system, ktory przez pierwsze miesiace nie nadawal sie
    do
    > uzytku.

    Ach ta legenda :-))) To prawda. O'Leary wynajal dwoch studentow ktorzy
    napisali mu system sprzedazy biletow przez internet. RyanAir generalnie
    unika sprzedarzy biletow przez zaprojektowane do tego systemy. Wymaga to
    subskrybcji, a oni staraja sie ucinac koszta gdzie sie da; na przyklad
    eliminujac posrednikow. Strasznie sie tym pozniej chwalil jak to
    zaoszczedzil pieniadze i kupil za grosze (pare tysiecy funtow) cos za co
    inni placili dziesiatki tysiecy konsultantom. Z czasem niestety okazlo sie
    ze system dzialal srednio (wiem bo uzywalem - to byla tragedia). Policzono
    wiec ile ich kosztowal 'downtime' w utraconym obrocie i cichaczem sciagnieto
    Accenture ktora to zrobila porzadniej i za porzadne pieniadze. :-)

    pozdrawiam ;-)

    Jarek.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1