eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc.Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
  • Data: 2002-10-04 20:16:30
    Temat: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Od: "Jarek" <p...@g...indigo.ie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Aga" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:ankbh0$602$1@news.gazeta.pl...

    > Wynajeli wiec jakis studentow (tu sie smieja ze studentow, ale moze to i
    byla
    > jakas nieznana firma) ktorzy zrobili im to za pare tysiecy. Dzialalo i
    dziala
    > bez zarzutow od zawsze, po paru miesiacach rayanair podziekowal za
    wspolprace
    > biurom turystycznym i przez net sprzedaja wiekszosc biletow.
    > Za to narodowa linia irlandzka wynajela oczywiscie doradcow i za bardzo
    grube
    > pieniadze otrzymali system, ktory przez pierwsze miesiace nie nadawal sie
    do
    > uzytku.

    Ach ta legenda :-))) To prawda. O'Leary wynajal dwoch studentow ktorzy
    napisali mu system sprzedazy biletow przez internet. RyanAir generalnie
    unika sprzedarzy biletow przez zaprojektowane do tego systemy. Wymaga to
    subskrybcji, a oni staraja sie ucinac koszta gdzie sie da; na przyklad
    eliminujac posrednikow. Strasznie sie tym pozniej chwalil jak to
    zaoszczedzil pieniadze i kupil za grosze (pare tysiecy funtow) cos za co
    inni placili dziesiatki tysiecy konsultantom. Z czasem niestety okazlo sie
    ze system dzialal srednio (wiem bo uzywalem - to byla tragedia). Policzono
    wiec ile ich kosztowal 'downtime' w utraconym obrocie i cichaczem sciagnieto
    Accenture ktora to zrobila porzadniej i za porzadne pieniadze. :-)

    pozdrawiam ;-)

    Jarek.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1