PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy a higiena [bylo]Re: Informatycy a higiena [bylo]
  • Data: 2005-12-29 20:06:49
    Temat: Re: Informatycy a higiena [bylo]
    Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):

    > Nie marudź tylko się dostosuj - idiotyzm teraz jest w modzie,
    > szczególnie w nowej ortografii (jak nie wiesz o co chodzi to
    > grupowiczka stokrotka z chęcią Ci wyjaśni).

    wiem wiem... stokrotka próbowała skazić tą swoją "nową ortografią"
    również pl.sci.medycyna i cos tam jeszcze co mam zasubskrybowane...

    > Jesteś mało doświadczona na rynku pracy. To powinno dopiero wyjść po
    > przeprowadzeniu testów psychologicznych, wiesz - drzewka, domki, tego
    > typu sprawy. Jakby tak każdy sam z siebie mówił że znaczy skarpetki to
    > co robiliby psychologowie (i psychiatrzy)? Swoim zachowaniem
    > powodujesz wzrost bezrobocia wśród tych grup zawodowych - wstydź się.

    bardzo mało doświadczona...

    > Pokaż.

    chciałbyś :-P

    > W czasie rozmowy kwalifikacyjnej musisz być przygotowana na wszystko,
    > no i nie możesz być przeciętna...

    wiesz, nie szukam pracy związanej z kierunkiem mojej dotychczasowej
    edukacji (ten zresztą równieżmuszę zmienić), więc nie sądze aby oceny z
    chemii, fizyki czy biologii miały znaczenie... (jezeli np miałabym sie
    zajmować ubezpieczeniami)

    > Teraz szuka się wszechstronnie uzdolnionych pracowników.

    nie pstrykne palcami i naraz tego umieć nie będę...

    nie powiem, rozglądałam sie za kursami, znalazłam m.in. takie dotowane z
    uni, ale to i tak koszt rzędu 500zł na które w tym momencie pozwolic
    sobie nie mogę, a nie lubie pożyczać pieniędzy

    > Twój pierdolec to schizofrenik?

    ???

    > Nie pikuś, tylko ryzyko porażenia prądem.

    źle zrozumiałeś, tzn ja uzyłam skrótu myślowego, którego nie poczułeś :>

    łopatologicznie - odpowiedź na pytanie dlaczego nie wolno gasic wodą
    włączonych urządzeń elektrycznych to dla mnie "pikuś"

    > Nie dziwię się :P

    nie dziwię się, że się nie dziwisz :>

    > To masz co w CV wpisać w hobby, jeśli chodzi o mnie i konie to nie
    > sądzę, iż wpisanie w CV w umiejętnościach orki pługiem konnym mogłoby
    > pomóc mi w znalezieniu pracy.

    jest tam wpisane... tylko śmi9ać mi sie chce z jednej rzeczy....

    kiedy na rozmowie (kiedy już do niej dojdzie) wszyscy rekrutujący są
    zdziwieni, że to prawda... ;)

    ironia losu...

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz