PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista C++? › Re: Ile zarabia programista C++?
  • Data: 2008-02-10 14:40:28
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: "Fox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moje dosw. jest zerowe, poprostu zastanawiam sie czy warto sie uczyc C++
    jesli chodzi o wysokosc zarobkow.
    Mam spore dows. w programowaniu (3 lata) ale w innych jezykach Delphi/C
    W C++ jest wiecej ofert ale ile tam idzie wynegocjowac?

    apropos do jakich firm to swego czasu mialem spore szanse pracowac dla
    Samsunga - wiedzieli ze nie mam zadnego doswiadczenia w C++ ale po rozmowie
    kwalif. wiedzieli ze sie szybko tego naucze - i prawie mialem tą robote -
    sporo sie zastanawiali ale w sumie nie wyszlo.