PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista C++? › Re: Ile zarabia programista C++?
  • Data: 2008-02-10 15:56:18
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-02-10, Fox <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Konkretów ci nie podam jeśli chodzi o mnie bo nie piłem z tobą.

    Ale zrozum, że jak chcesz konkretnej odpowiedzi, to musisz podać
    konkretne dane.

    > Jeżeli dobry elektryk w firmie moze w Katowicach zarobić 4 tyś
    > Dobry glazurnik zarobi 5 to ile zarobi dobry programista?

    Zależy od firmy, od umiejętności negocjacyjnych i od wielu
    innych czynników.

    > Moje dosw. w C++ jest zerowe ale jeżeli przecietne zarobki to ok 8-10 tys to
    > warto sie uczyc C++

    Takie zarobki dla osób z wieloletnim doświadczeniem (nie 2-letnim, ale IMHO
    min. 5-letnim) są charakterystyczne dla większych miast (Warszawa, Wrocław,
    Kraków, Poznań). Katowice charakteryzują się pensją w okolicy 1,5-2,5 tyś.
    dla początkującego.

    > Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.

    Ale to zależy od indywidualnych możliwości. Są i tacy co 12 tyś. wyciągną,
    a są tacy co powyżej 2k nie wyjdą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl