PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista C++? › Re: Ile zarabia programista C++?
  • Data: 2008-02-10 14:36:18
    Temat: Re: Ile zarabia programista C++?
    Od: "Fox" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż mój szanowny kolego nie musisz czytać ani odpowiadać.

    Konkretów ci nie podam jeśli chodzi o mnie bo nie piłem z tobą.

    Jeżeli dobry elektryk w firmie moze w Katowicach zarobić 4 tyś
    Dobry glazurnik zarobi 5 to ile zarobi dobry programista?
    Moje dosw. w C++ jest zerowe ale jeżeli przecietne zarobki to ok 8-10 tys to
    warto sie uczyc C++
    Jeśli nie uda sie wyciagnac wiecej niz 5 to lepiej zostac murarzem.