PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia inżynier projektu?Re: Ile zarabia inżynier projektu?
  • Data: 2011-01-07 11:20:59
    Temat: Re: Ile zarabia inżynier projektu?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:48:33 +0100, czeslaw napisał(a):

    > No tak tylko ze mi zaproponowano na poczatek umowe na kilka miesiecy na czas
    > projektu w pewnym miejscu w Polsce za 450 EUR (czterysta piecdziesiat euro)
    > na miesiac. Pewno laptopa dostane i zwrot czesci dojazdow jako delegacje.
    > Ewentualnie przedłużenie umowy po zakonczeniu projektu.

    IMHO lepsza nawet praca za marne pieniądze, niż żadna. Pamiętaj, praca to
    nie jest coś, co się bierze na całe życie. Możesz jedną ręką podpisywać
    umowę o pracę, a drugą ręką przeglądać ogłoszenia. Trafiło się, pasuje w
    twoją branżę, bierz, a w międzyczasie szukaj lepszej.

    Ile FAKTYCZNIE warty jesteś dla pracodawcy dowiesz się tak naprawdę dopiero
    w momencie wręczania mu wypowiedzenia.

    --
    Yakhub