PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia inżynier projektu?

  • 1. Data: 2011-01-05 13:08:10
    Temat: Ile zarabia inżynier projektu?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Taki co podlega pod kierownika projektu. I zajmuje się opracowaniem i
    wdrazaniem produktu w przemysle oraz jego udoskonalaniem. Wymagana wiedza z
    zakresu technologii, sledzenie opracowan na ten temat takze obcojezycznych,
    robienie pomarów, analiza wyników, opracowywanie algorytmów. Praca zwiazana
    z czestymi wyjazdami w delegacje.

  • 2. Data: 2011-01-05 15:18:26
    Temat: Re: Ile zarabia inżynier projektu?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 14:08:10 +0100, "czeslaw" <b...@l...com> wklepał(-a):

> [...]
    >robienie pomarów, analiza wyników, opracowywanie algorytmów. Praca zwiazana

    W przemyśle atomowym czy obuwniczym? :>

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2011-01-05 16:10:20
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 5 Jan 2011 14:08:10 +0100, "czeslaw" <b...@l...com>
    > wklepał(-a):

    > W przemyśle atomowym czy obuwniczym? :>

    Dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego, energetyka, automatyka itp.

  • 4. Data: 2011-01-05 19:12:12
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    > Dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego, energetyka, automatyka itp.
    proszę bardzo:

    firma o światowym zasięgu ( wszystkie kontynenty, kilkadziesiąt krajów) -
    branża wydobywcza, oddział w PL
    ~3000 - 3500 EUR na rękę plus pakiet medyczny,diety w razie pracy w terenie,
    szkolenia po całym świecie raz - dwa razy w roku po ok 2-4 tygodnie, i
    gadzety typu telefon, laptok etc
    język firmowy angielski

    pozdro
    jasiek

    mam nadzieję że rozjaśniłem trochę

  • 5. Data: 2011-01-05 20:48:33
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "jasiek" <
> [...]
    > terenie, szkolenia po całym świecie raz - dwa razy w roku po ok 2-4
    > tygodnie, i gadzety typu telefon, laptok etc

    No tak tylko ze mi zaproponowano na poczatek umowe na kilka miesiecy na czas
    projektu w pewnym miejscu w Polsce za 450 EUR (czterysta piecdziesiat euro)
    na miesiac. Pewno laptopa dostane i zwrot czesci dojazdow jako delegacje.
    Ewentualnie przedłużenie umowy po zakonczeniu projektu. Tyle ze ja mieszkam
    blisko miejsca gdzie robia ten projekt a dosc daleko od siedziby firmy i nie
    wiem czy bede im potem (po zakonczeniu tego projektu) do czegos potrzebny.
    Te 3000 - 3500 EUR to wytargowałeś / wyciagnąłeś im z gardła czy to taki
    automat/polityka firmy albo wspaniałomyślność przełożonego?

  • 6. Data: 2011-01-05 21:46:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:48:33 +0100, "czeslaw" <b...@l...com> wklepał(-a):

> [...]
    >Te 3000 - 3500 EUR to wytargowałeś / wyciagnąłeś im z gardła czy to taki
    >automat/polityka firmy albo wspaniałomyślność przełożonego?

    Nie napisałeś nic o swoim doświadczeniu, ale za ~1800 (nawet netto), dodatkowo
    poza miejscem zamieszkania, to może niech znajdą sobie kogoś innego?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2011-01-06 17:34:51
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    > Te 3000 - 3500 EUR to wytargowałeś / wyciagnąłeś im z gardła czy to taki
    > automat/polityka firmy albo wspaniałomyślność przełożonego?

    nie no, zwykły inzynier w terenie, nazwijmy go field engineer dostaje na
    rękę 2000-2500 EUR, plus diety, przeloty, noclegi, szkolenia i inne
    pierdoły, dlatego project engineer dostaje na dzień dobry tyle co napisałem.
    wydaje mi się to standardem w tej branży. z tego co wiem to inne firmy z
    branży placą podobnie.

    450 EUR to jakieś 1800PLN - no bez jaj, nie po to studiowałem zmieniałem
    różne firmy, żeby nabrac doświadczenia w róznych dziedzinach, co zajęło mi
    kilka lat, żeby pracować za 450 EUR.

    Oczywiście nie chcę, żeby wyszło, że mam jakieś wysokie mniemanie o sobie.
    Był czas, że pracowałem za 1100PLN jak zaczynałem pracę po studiach i muszę
    się przyznać, że jak dostałem wtedy umowę o pracę to skakałem z radości i
    wszystkim się chwaliłem, bo wbrew pozorom dostać pracę po sudiach w swoim
    kierunku nie zawsze jest prosto, chociaż wtedy te pieniądze miały taką samą
    wartość jak teraz.

    Zresztą ludzie pracują za 700-800 PLN na rękę i też muszą żyć.

    Zastanów się czy jest szansa na dalszą pracę w tej firmie, czy doświadczenie
    z tej firmy pomoże zdobyc Ci lepszą pracę w przyszłości i jak to będzię
    wyglądać w CV, czy będziesz chciał wyeksponować tę współpracę, czy raczej
    jej nie umieścisz w CV.

    pozdro

    jasiek

    PS sorry, że tak długo przynudzałem, ale jest tyle aspektów w związku ze
    zmianą pracy....

  • 8. Data: 2011-01-07 11:20:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:48:33 +0100, czeslaw napisał(a):

> [...]
    > na miesiac. Pewno laptopa dostane i zwrot czesci dojazdow jako delegacje.
    > Ewentualnie przedłużenie umowy po zakonczeniu projektu.

    IMHO lepsza nawet praca za marne pieniądze, niż żadna. Pamiętaj, praca to
    nie jest coś, co się bierze na całe życie. Możesz jedną ręką podpisywać
    umowę o pracę, a drugą ręką przeglądać ogłoszenia. Trafiło się, pasuje w
    twoją branżę, bierz, a w międzyczasie szukaj lepszej.

    Ile FAKTYCZNIE warty jesteś dla pracodawcy dowiesz się tak naprawdę dopiero
    w momencie wręczania mu wypowiedzenia.

    --
    Yakhub

  • 9. Data: 2011-01-07 13:40:03
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    > Ile FAKTYCZNIE warty jesteś dla pracodawcy dowiesz się tak naprawdę
    > dopiero
    > w momencie wręczania mu wypowiedzenia.
    >

    > --
    > Yakhub

    DOBRZE gadasz/piszesz,
    zawsze prawda wychodzi w takich chwilach, a najlepszy moment jest jak dajesz
    wypowiedzenie, a pracodawca się nie spodziewał tego, bo NA TWOJE MIEJSCE
    JEST 100 innych.

    jasiek

  • 10. Data: 2011-01-09 17:19:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ... ale nie martw się, inni mają jeszcze gorzej... "jednego takiego"
    zatrudnili na stanowisko informatyka, a później dali szmatę i kazali
    wyczyścić cały sprzęt w firmie...