PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia...Re: Ile zarabia... [OT]
  • Data: 2002-09-12 15:48:04
    Temat: Re: Ile zarabia... [OT]
    Od: "Tytus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki Samotnik był uprzejmy napisać coś takiego:
    > koledze przed Tobą chodziło o to, że na pl.praca.szukana wiele osób to
    > ludzie po:
    >
    > * technikum 'informatycznym'
    > * policealnej 'szkole informatyki'
    > * korespondencyjnym kursie komputerowym ESSK
    > * wyższej uczelni 'Krzak Edukejszyn' w Obornikach Śląskich nadającej tytuł
    > ćwierć-licencjata informatyki
    > * itd. itp.
    >
    > Oni wszyscy nazywają siebie informatykami, mając dodatkowo poparcie w
    > posiadanym papierku, który tę frazę zawiera, natomiast praktycznie
    > większość z nich nie nadaje się do niczego oprócz składania pecetów.

    Jasne, ja się z tym zgadzam, że koleś tylko po "korespondencyjnym kursie
    komputerowym ESSK" nie jest wysokiej specjalistą (nie jest żadnym
    specjalistą), ale znam kolesi, którzy nawet takich kursów nie kończyli, a są
    lepsi (w niektórych rzeczach informatycznych) ode mnie, mimo, że ja jestem
    mgr inż. informatyki i mam prawo nazywać siebie _informatykiem_.
    A na poparcie tego, powiem Ci, że w jednym z oddziałów banku PKO BP.SA. jako
    informatycy pracują kolesie bez wyższego wykształcenia. I jakoś bank
    funkcjonuje i nie miałem z nim jak dotąd problemów. A ja się tam nie
    dostałem do pracy :-(

    > Ale
    > 'są informatykami', i potem moja mama mówi, że przegrałem swoje życie, bo
    > dla informatyków nie ma już niestety pracy, gdyż wszyscy jej szukają. :P

    To niestety smutna prawda....jest ciężko...ale nie martw się, dasz sobie
    radę i w końcu i tak będziesz obrzydliwe bogaty :-)
    Tytus
    "Jak Cię widzą ... to pracuj!"