PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za pilnowanie blizniaczek? › Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
  • Data: 2006-09-20 21:28:22
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eesidp.4a0.1@slaszysz.poczta.onet.pl Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Prywatna opiekunka do mieszkania dojeżdża. Byle naprawca pralek bierze
    > za dojazd ~30 zł, dla opiekunki to razy - powiedzmy - 25 dni w
    > miesiącu. Więc same dojazdy 750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze
    > weterynarz naprawiający pudle za wizyte domową.
    > Świetny tok rozumowania.
    Dziękuję, wiem.

    > A jak doradca finansowy bierze 100 zł za dojazd
    > do klienta, to opiekunce trzeba płacić 2500? :)
    A czy jak ten "doradca" będzie dojeżdżał codziennie to będzie trzeba
    zapłacić 2500?
    Doradca "bierze" tylko wtedy, jak mu dadzą. To samo pudelmajster.
    I to samo opiekunka. Więc nie "trzeba".
    Jak być może wiesz - hurt jest o wiele tańszy. Zresztą chyba udało ci się
    przeczytać konkluzję jaką zaproponowałem, czyli kwotę oczekiwanej zapłaty.

    Jotte