PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za pilnowanie blizniaczek? › Re: Zaproponowali 200 zeta:) )(za miesiac) to jest smiech na sali:))
  • Data: 2006-09-21 11:43:31
    Temat: Re: Zaproponowali 200 zeta:) )(za miesiac) to jest smiech na sali:))
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Tylko jakbys nie zauwazyla to ja ten watek zalozylem...

    No i co w związku z tym?
    Zmieniłeś ni stąd ni zowąd temat, nie napisałeś nic w treści, nie zostawiłeś
    wrotki i wymagasz zrozumienia. Bez sensu. Ja nie "drzewkuję" wątków, wywalam
    przeczytane posty, więc skąd miałam wiedzieć, o co Ci chodzi. Trzeba było
    chociaż odpowiedzieć pod swoim pierwszym postem, jako podsumowanie dyskusji.
    EOT jeśli chodzi o mnie.

    Jeśli chodzi o meritum, to istotnie kogoś powaliło z tą kwotą za pilnowanie
    dzieci.