PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za pilnowanie blizniaczek? › Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
  • Data: 2006-09-20 16:54:49
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez jaj, nawet przedszkole byłoby droższe. Jest to świetny przykład
    > wykorzystywania nieświadomej, taniej siły roboczej, co jest tym podlejsze,
    > że to rodzina. Nadaje się do zgłoszenia do Urzedu Skarbowego....

    O przepraszam, a kto tu rodzinę wykorzystuje? Napisałem, że moja kuzynka, co
    nie oznacza jeszcze, że moje dziecko... Osobiście dzieci jeszcze nie mam, a
    gdybym miał, to wyobrażam sobie, że bym dał 400-450, i to była druga część
    zdania. Czytamy ze zrozumieniem?

    A przedszkole by było droższe? Owszem, ale przedszkole dla snobów. Ok. rok
    temu przypadkiem poznałem ceny kilku przedszkoli w Poznaniu. Te snobistyczne
    rzeczywiście brały po 600, ale te dla normalnego ludu po 150-200.