PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powiedziec-sakramentalne! › Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
  • Data: 2005-03-18 22:54:18
    Temat: Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jescze raz mowie: o ile ktos nie zmienia pracy co pol roku, to jak
    > niby ma 'wiedziec ile na danych stanowiskach się zarabia'?

    Jeszcze raz: było wszechstronne... z doświadczeniem...
    i w domyśle: nie będą chcieli postaci bezbarwnej.
    Możesz w to uwierzyć, że osoby jakie ich zainteresują będą wiedziały.
    Gdybym tam "startował", wołałbym na początek z 30 podstawy + dobra
    stawka premiowa bez górnego ograniczenia, ściśle zależna od "moich"
    wyników. I spodziewałbym się, że minimum wyciągnę z premiowania drugą
    "podstawę" w niezbyt odległej perspektywie, a ambicje miałbym na
    znacznie więcej... To jest stanowisko w "sprzedaży" (dla takich firm
    jedno z najważniejszych, o ile nie najważniejsze) - można wiele
    "zdziałać", a ja np. wiem, na ile mnie stać.

    > Nie rozumiem tylko dlaczego takie zdziwienie wywolalo to pytanie o
    > widelki? Chyba taki m.in. jest zakres tematyczny tej grupy. A
    > utajnianie zarobkow lezy w interesie pracodawcow chyba tylko.

    Nie zrozumiałeś. To było ogłoszenie do dość wąskiej grupy ludzi, co
    naprawdę wiedzą ile mogą. Nie temat dla szerokiego grona na grupie.
    To urojone "utajnianie" nie ma tu nic do interesów pracodawców.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl