PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powiedziec-sakramentalne! › Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
  • Data: 2005-03-18 20:10:09
    Temat: Re: Ile powiedziec-sakramentalne!
    Od: T...@s...co.uk szukaj wiadomości tego autora

    In article <d1b9iv$plg$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> wrote:

    > No wlasnie dlatego niektorzy praucja na takich stanowiskach a inni nie.
    > Nie kazdy musi zrozumiec wszystko.

    Jescze raz mowie: o ile ktos nie zmienia pracy co pol roku, to jak niby
    ma 'wiedziec ile na danych stanowiskach się zarabia'?
    No chyba ze ze statystyk gazety wyborczej... he, he.
    Nie rozumiem tylko dlaczego takie zdziwienie wywolalo to pytanie o
    widelki? Chyba taki m.in. jest zakres tematyczny tej grupy. A utajnianie
    zarobkow lezy w interesie pracodawcow chyba tylko.

    TA