PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mi przysluguje URLOPU? › Re: Ile mi przysluguje URLOPU?
  • Data: 2004-08-10 11:28:46
    Temat: Re: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cfa8kn$nf7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    rozpoczeles prace w tym roku to przysluguje ci 1 dzien za kazdy
    > rozpoczety miesiac pracy czyli 7 dni. W przyszlym roku jak nie zmienisz
    > pracy po styczniu bedziesz mial (chyba) 20 dni.

    Nie 1 dzień a 1,6 dnia za każdy rozpoczety miesiąc. Czyli 1/12 całego
    wymiaru rocznego (20 dni w tym przypadku).
    Wymiar 20 dni przysługuje Vladowi od momentu rozpoczęcia pracy, tyle tylko,
    że nie może wybrać od razu całego urlopu, ale z każdym przepracownaym
    miesiącem 1/12 pełnego wymiaru.

    Magda