PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mi przysluguje URLOPU?

  • 1. Data: 2004-08-10 08:22:54
    Temat: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: VLaD <v...@n...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Jestem zatrudniony na umowe o prace od stycznia 2004r. Jest to moja
    pierwsza praca. Jestem absolwentem 5-letnich studiow magisterskich.
    W czerwcu wzialem 5 dni. Ile jeszcze moge w roku 2004?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-10 08:35:34
    Temat: Re: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "VLaD" <v...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwsza praca. Jestem absolwentem 5-letnich studiow magisterskich.
    > W czerwcu wzialem 5 dni. Ile jeszcze moge w roku 2004?

    W 2004 przysługuje Ci jeszcze 15 dni urlopu. Na dzień obecny możesz wziąć 7
    dni.

    Pzdr,

    Magda

  • 3. Data: 2004-08-10 09:52:54
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Uzytkownik "VLaD" <v...@n...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!

    Bez obrazy, ale boisz sie zapytac kadrowej?

  • 4. Data: 2004-08-10 10:31:44
    Od: VLaD <v...@n...poczta.onet.pl>

    Wole sie pytac tu, bo tu szybciej dostane informacje:)

  • 5. Data: 2004-08-10 10:38:30
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Jestem zatrudniony na umowe o prace od stycznia 2004r. Jest to moja
    > pierwsza praca. Jestem absolwentem 5-letnich studiow magisterskich.
    > W czerwcu wzialem 5 dni. Ile jeszcze moge w roku 2004?

    Jesli rozpoczeles prace w tym roku to przysluguje ci 1 dzien za kazdy
    rozpoczety miesiac pracy czyli 7 dni. W przyszlym roku jak nie zmienisz
    pracy po styczniu bedziesz mial (chyba) 20 dni.

  • 6. Data: 2004-08-10 11:28:46
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    rozpoczeles prace w tym roku to przysluguje ci 1 dzien za kazdy
    > rozpoczety miesiac pracy czyli 7 dni. W przyszlym roku jak nie zmienisz
    > pracy po styczniu bedziesz mial (chyba) 20 dni.

    Nie 1 dzień a 1,6 dnia za każdy rozpoczety miesiąc. Czyli 1/12 całego
    wymiaru rocznego (20 dni w tym przypadku).
    Wymiar 20 dni przysługuje Vladowi od momentu rozpoczęcia pracy, tyle tylko,
    że nie może wybrać od razu całego urlopu, ale z każdym przepracownaym
    miesiącem 1/12 pełnego wymiaru.

    Magda

  • 7. Data: 2004-08-10 22:30:53
    Temat: Odp: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    tylko,
    > że nie może wybrać od razu całego urlopu, ale z każdym przepracownaym

    no dobrze. A czy przy przejści uz jednej pracy do drugiej (w obu
    zatrudnienie na pełny etat) dni urlopowe sumują się? Tzn. zacząłem z
    początkiem maja w firmie X , we wrześniu zmieniam na Y. Żadnych urlopów nie
    wykorzystywałem w X... Jak to jest?

    pzdr
    Tom

  • 8. Data: 2004-08-11 01:59:36
    Temat: Re: Odp: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

> [...]
    > zatrudnienie na pełny etat) dni urlopowe sumują się? Tzn. zacząłem z
    > początkiem maja w firmie X , we wrześniu zmieniam na Y. Żadnych urlopów

    za każdy miesiąc przepracowany w danej firmie przysługuje 1/12 wymiaru. w
    twoim przypadku - w X po rozwiązaniu umowy dostajesz ekwiwalent za 4
    miesiące, a w Y za wrzesień - 1/12, październik - 1/12....

    > pzdr
    > Tom
    gromax

  • 9. Data: 2004-08-12 06:23:51
    Temat: Odp: Odp: Ile mi przysluguje URLOPU?
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > za każdy miesiąc przepracowany w danej firmie przysługuje 1/12 wymiaru. w
    > twoim przypadku - w X po rozwiązaniu umowy dostajesz ekwiwalent za 4
    > miesiące, a w Y za wrzesień - 1/12, październik - 1/12....

    wielkie dzięki

    dobrze wiedzieć że urlopik nie przepada.

    pzdr
    Tom