PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę WarszawaRe: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjm ę)
    Date: Sat, 13 Apr 2002 17:17:50 GMT

    On Fri, 12 Apr 2002 12:03:13 +0200, Michal Mokosa
    <m...@2...com.pl> wrote:

    >Moze juz jestem zmeczony (piatek ;-)) ale nie rozumiem... Za jakie bilety i
    >komu mam zwrocic? I chyba wyraznie bylo powiedziane, ze osoby zostana
    >podczas 'praktyki' przyuczone, a nie ze zostana rzucone na gleboka wode...
    Chodzi o to ze dalbys chociaz takiemu na bilet miesieczny zeby do
    ciebie mogl dojechac komunikacja miejska.
    Co do przyuczenia to obawiam sie ze to troche za malo, przydalyby sie
    jakies przyklady praktyczne. Nie na darmo w wiekach srednich kiedy
    ucznia przyjmowano na praktyki to mogl sie najwyzej miotly chwycic a
    nie dluta ("Zolta cizemka"). jedynie co mogl na poczatek robic to sie
    przygladac i najwyzej zadawac pytania. Pamietaj ze nawet postawa
    praktykanta bedzie rzutowac na opinie o twojej firmie.

    Pzdr
    Limfo