PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterzy się wreszcie odczepili :)Re: Headhunterzy się wreszcie odczepili :)
  • Data: 2008-11-12 16:49:20
    Temat: Re: Headhunterzy się wreszcie odczepili :)
    Od: " Piotr" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Albo robili po prostu badanie rynku, a Ty (i inni z tego watku) im
    > dostarczyles danych.

    Też możliwe, ja kiedyś miałem sytuację że zadzwonili z firmy headhunterskiej i
    wypytywali czy chciałbym zmienić pracę (i nie mam pojęcia skąd moje dane
    wzięli bo od dawna wtedy pracy nie szukałem). Powiedziałem że tylko jeśli
    zaoferowali by coś ciekawszego pod względem finansowym, padło pytanie ile i
    podałem kwotę.
    Krótko potem w firmie dostałem podwyżkę do dokładnie takiej samej kwoty jaką
    podałem przez telefon ;-)

    pozdrawiam