PracaGrupypl.praca.dyskusjeHeadhunterzy się wreszcie odczepili :) › Re: Headhunterzy się wreszcie odczepili :)
  • Data: 2008-11-15 09:35:14
    Temat: Re: Headhunterzy się wreszcie odczepili :)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 12 Nov 2008 19:16:55 +0100, Marek napisał(a):

    > Dzwoniła do mnie z ElanIT. Od tego czasu nie chce mi się rozmawiać z
    > HR-owcami z tej firmy.

    Ja też swego czasu brałem udział w rekrutacji z ElanIT i ogółem było w
    porządku. Bez jakiejś rewelacji, ale człowiek się mniej więcej orientował w
    temacie, na ile umiał sam zbadał moją wiedzę, a potem czym prędzej
    zainicjował kontakt już z właściwym pracodawcą.

    Nie powiem żeby to była jakaś rewelacja, ale na tle innych odebrałem ich
    pozytywnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net