PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-09 06:24:00
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel napisał(a):

    > a jak myślisz dlaczego?
    > bo pewnie płaca jest poniżej pracy i tyle:O(

    Co masz na mysli?

    > ty będziesz machał młotem/łopatą za 200zł?

    To chyba juz nie te czasy ;) Ogladalem z bardzo bliska remont dwoch
    kawalkow tej samej ulicy. Pierwsza robiono wlasnie silami machaczy
    lopatowych, bylo ich kilkunastu, trwalo to bardzo dlugo a druga czesc
    zrobilo czterech ludzi z jakas strasznie sprytna koparka. Cztery razy
    szybciej ;)

    > a każdy chętnie by cie zatrudnił, bo widzisz, jak jest praca to musi być
    > płaca, a pracy nie ma,
    > teraz sie zastanów jak to możliwe?:O)

    Ja sie zastanawiam co znaczy to co napisales ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!