PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracyRe: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-09 20:34:52
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gu469c$t2r$1@news.dialog.net.pl...

    > Było juz jednocyfrowe.
    > Nie było natomiast żadnego specjalnego szumu. Po prostu pracodawcy stękali
    > na brak pracowników różnych branż i specjalności, ale oni zawsze narzekają
    > zawsze ich coś uwiera, nie ma co przywiązywać do tego większej wagi.
    Spadek
    > bezrobocia był zresztą w znacznej mierze wynikiem otwarcia europejskich
    > rynków pracy i emigracji zarobkowej.
    > Głównie na zmywaki... ;)

    Ja to odebrałem inaczej:)) jako szum.

    > Czy doszło może do jakiegoś kontaktu twojego (jako pomysłodawcy) z
    > przedstawicielami wymienionych środowisk, na istotnym dla sprawy szczeblu?

    Nie!

    > I co własciwie jest istotą tej propozycji?
    > Że każdy bezrobotny mógłby się zgłosić, dostać łopatę i/lub miotłę,
    > następnie po stwierdzeniu braku przeciwwskazań zdrowotnych przystąpić do
    > prac interwencyjnych za minimalną krajową zamiast pobierać zasiłek?

    Dosłownie!

    > ???
    >
    > --
    > Jotte

    Pracodawca musiał by zmienić przynajmniej nastawienie do pracownika.
    Politycy przestali by rzucać ochłapami jak becikowe.
    Rząd straciłby kij, i przestałby dawać ulgi najbogatszym.
    Związki zawodowe straciły by swój atut bo nie bardzo miały by kogo bronić.
    I wreszcie przestano by pisać o za wysokich podatkach, nie wyższych
    niż na całym świeci, a otwierający (zakładający) działalność gospodarczą
    wiedział na czym stoi, albo wziął miotłę:))

    Józek