PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-09 15:30:11
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PS. nudzi mi się
    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d36d6d49-4b14-4a18-aedc-155733c4bb73@r36g2000vb
    r.googlegroups.com...
    On May 8, 9:38 am, "Józek" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak bym był u............y co mnie interesuje i infrastruktura jak ja
    > przepracowałem 30 lat za najniższa krajową i mam rower,,,stary :)))

    Bo te konserwy, co je w Biedronce kupujesz, przyjeżdżają do niej
    TIRem. Z powodu braku autostrady kierowca pokonuje trasę w 8h, a nie w
    3h. W związku z tym, by przyjechać i wrócić, potrzebuje dwóch dni a
    nie jednego. Trzeba więc mu zapłacić dwie dniówki, że o dodatkowych
    kosztach paliwa nie wspomnę. A to płacisz ty w cenie swoich konserw.

    Wystarczy taki przykład?

    --
    mihau