PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
    From: Alex81 <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwarancja pracy
    Date: Fri, 8 May 2009 22:38:19 +0200

    In article <gu23lp$1iu$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Czegoś nie doczytałeś, albo nie chciałeś.
    Oświeć mnie.

    > Bo pisałeś że nie nadaje sie do pisania Konstytucji, wiec miałeś
    > na myśli budżet.
    Staram się jak mogę zrozumieć jak Twoje problemy z pisaniem zgodnym z
    podstawowymi zasadami naszego języka mogą mieć związek z tym że Twoje pomysły
    mają ewidentne - i to miażdżące - skutki dla budżetu. Planując wydatki nie
    sposób pominąć budżetu, prawda?

    No i do reszty mojej wypowiedzi się nie odniosłeś, co sugeruje że nie jesteś
    nawiedzonym rewolucjonistą tylko zwykłym trollem...

    > To policz jeszcze raz, już prawidłowo, z budżetu.
    No czekam, wykaż mój błąd.

    > Prawie? Fakt ?e wiekszo?a obywateli pracuje w us3ugach i sie z tej pracy
    > utrzymuje nie ma wp3ywu na ich dobrobyt? Nie powiem, to przynajmniej ?mia3a
    > teza.
    > Poprosze o wykaz tych usług, bo nie wiem o czym piszesz?
    To powiedz mi, co _tworzą_ sklepikarze? I w ogóle wszyscy zaangażowani w
    handel? Nic, to usługodawcy. Co tworzą takie kawiarenki internetowe? Ano, nic.
    Np. ja też technicznie rzecz biorąc nic nie tworzę, a jednak komuś moja praca
    się przydaje...

    > Podam przykład: jesteś prezesem dużej firmy handlowej, prawie monopolista,
    > zarabiasz krocie ale znajomości kosztują, dzieci , ciotki, wujki, też chcą
    > zarobić.
    > Wiec co robisz? zakładasz firmy, firemki(matki,córki) i tworzą jakieś
    > duperele
    > i transfer środków masz załatwiony, wrzucasz w koszty i cena sobie rośnie.
    > Bo, reklama kosztuje. Mam Ci poszukaa przykład w necie?
    Nie, nie szukaj. To co powiedziałeś nie ma nic wspólnego z reklamą, za to
    wybitnie pokazuje że nie masz merytorycznej wiedzy a próbujesz wprowadzać
    zmiany.

    > I to jest najwieksza bzdura i ciemnota jaką sie kreuje w mediach!
    > Sam pisałeś że 1,4 miliona jest bez środków do życia, zarejestrowanych.
    Bezrobotny, a bez środków do życia to różne sprawy. Np. moja matka jest
    bezrobotna, ale stać ją na całkiem niezłe życie dzięki emeryturze ojca. A tymi
    naprawdę biednymi całkiem nieźle zajmuje się opieka społeczna i prywatne
    organizacje, które z jakichś powodów stoją Ci ością w gardle.

    > Dolicz pare milionów którym wszelkiego rodzaju zasiłki (renty)nie
    > przekraczają 500 zł.
    Tak zapytam... No i co się z nimi wszystkimi dzieje? Umierają milionami na
    ulicach? Jednak raczej skądś biorą środki na utrzymanie, prawda?

    > Ach przepraszam........... to są oNI.
    Tak, ci za których chcesz myśleć, pogłaskać po główce i kontrolować. Tymczasem
    oni bez Twoich pomysłów sobie radzą.

    > No tak. A bez niewolnika kapitalizm zginie.
    Brawo, duch rewolucjonizmu zabrzmiał.

    Kapitalizm zginie bez pracowników i pracodawców, przy czym członkowie obydwu
    tych grup siłą rzeczy są też konsumentami. Jakieś naprawdę minimalne wsparcie
    i mieszanie się władz (mniejsze niż obecne) jest ostatnim brakującym
    elementem.

    --
    Pzdr
    Alex