PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracyRe: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-08 20:11:34
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:MPG.246ea0dd1ccc217d989762@news.onet.pl...
    In article <gu0nii$7sk$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Zginęły Ci podstawy, do takiej wyliczanki nie potrzeba znajomości ekonomi.
    > Odlicz od tej sumy podatek, ZUS, NFZ, do których dopłaca państwo i
    > dodatni wpływ pozostałej kwoty na rynek i inne o których nie wiem.
    Dlaczego mam to odliczyć? Czyli chciałbyś płacić im mniej, za to pozbawić
    opieki zdrowotnej i okresu naliczania emerytury? No chyba że chcesz za to
    płacić z budżetu państwa, ale to stawiałoby tych nieszczęsnych sprzątaczy w
    uprzywilejowanej pozycji w stosunku do reszty normalnie pracującego
    społeczeństwa. Dodatkowo, żeby utrzymać to w ryzach, musiałbyś rozbudować
    aparat kontrolny - rozliczać sprzątaczy ze sprzątania.
    Czegoś nie doczytałeś, albo nie chciałeś.
    Bo pisałeś że nie nadaje się do pisania Konstytucji, więc miałeś
    na myśli budżet.
    To policz jeszcze raz, już prawidłowo, z budżetu.

    > Nie neguje potrzeby banków..........ale, jest to największy pasożyt.
    > Dodam jeszcze że do korzystanie wymusza ustawa.
    To są kwestie ideologiczno-religijne w które nie lubię wchodzić ;)
    Religi bym już nie mieszał.

    > Jeśli masz na myśli budżety państw to tak.
    > Tylko że budżet państwa ma się nijak do dobrobytu obywatela.(prawie)
    Prawie? Fakt że większość obywateli pracuje w usługach i się z tej pracy
    utrzymuje nie ma wpływu na ich dobrobyt? Nie powiem, to przynajmniej śmiała
    teza.
    Poproszę o wykaz tych usług, bo nie wiem o czym piszesz?

    > A ja tak, zakładając że producent ma do 10% zysku + ryzyko.
    To chcesz centralnie wyregulować ceny czy wprowadzić monopol w każdej
    branży?
    Tylko w tych przypadkach koszty reklamy byłyby zbyteczne (chociaż w
    pierwszym
    niekoniecznie).
    Podam przykład: jesteś prezesem dużej firmy handlowej, prawie monopolista,
    zarabiasz krocie ale znajomości kosztują, dzieci , ciotki, wujki, też chcą
    zarobić.
    Więc co robisz? zakładasz firmy, firemki(matki,córki) i tworzą jakieś
    duperele
    i transfer środków masz załatwiony, wrzucasz w koszty i cena sobie rośnie.
    Bo, reklama kosztuje. Mam Ci poszukać przykład w necie?

    > Rozmawiamy o znośnych warunkach życia wszystkich a nie 10% społeczeństwa.
    No i tu jest problem... Widzisz, ogromna większość społeczeństwa ma znośne
    warunki życia, ba, jestem przekonany że lepsze niż znośne. Chęć
    uszczęśliwienia wszystkich spowoduje sprowadzenie wszystkich do jednego
    poziomu (czyli dla większości: NIŻSZEGO).
    I to jest największa bzdura i ciemnota jaką się kreuje w mediach!
    Sam pisałeś że 1,4 miliona jest beż środków do życia, zarejestrowanych.
    Dolicz parę milionów którym wszelkiego rodzaju zasiłki (renty)nie
    przekraczają 500 zł.
    Ach przepraszam........... to są oNI.

    > To ja znowu wrócę, czy widać to w zachodniej Europie? USA?
    > Jak bym był u............y co mnie interesuje i infrastruktura jak ja
    > przepracowałem 30 lat za najniższa krajową i mam rower,,,stary :)))
    Na to odpowiedział Ci już bardzo trafnie mihau. Państwo bez rozbudowanej
    infrastruktury nie ma szans na podniesienie poziomu życia obywateli.

    --
    Pzdr
    Alex

    No tak. A bez niewolnika kapitalizm zginie.