PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwarancja pracy
    Date: Thu, 7 May 2009 22:33:31 +0200

    W wiadomości news:gtvfv0$k5c$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Powiem szczerze nie znam osób którym by nie było wolno sprzątać.
    > O ile ktoś może mieć problemy z łopatą to z miotłą raczej nie.
    > Wyjątki czasami stanowią regułę, więc może określ dokładniej
    > te osoby:))?
    > Zdrowie im nie pozwala? warunki fizyczne? czy własne ja?
    W tę stronę nie będziemy wekslować - tak nie uciekniesz.
    Przeciwwskazania do wykonywania określonej pracy określa lekarz, zaś ani ty
    ani ja nimi nie jesteśmy.
    Ograniczeniem nie musi być istniejące w danej chwili schorzenie (pisałeś o
    ludziach zdrowych, choć nie precyzowałeś co to miałoby wg ciebie znaczyć).
    Może to być zwiększenie ryzyka zachorowania na jakieś choroby, może być
    kwestia czasu wykonywania danej pracy, miejsca jej wykonywania itp.
    Powtórzę zatem pytanie - co przewidujesz dla osób (powiedzmy - ogólnie
    zdrowych) nie mogących machać łopatą czy miotłą bez względu na przyczynę tej
    niemożności?

    --
    Jotte