PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwarancja pracy
    Date: Thu, 7 May 2009 22:36:02 +0200

    Użytkownik "Alex81" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:MPG.246d47e3ccc609df98974e@news.onet.pl...
    In article <gtua4s$al9$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Oczywiście, MY, WY, podatnicy!
    No to super, czemu nie powiększyć rzeszy finansowanych z budżetu
    darmozjadów,
    nie?
    Dlatego potrzebna mi jest symulacja ekonomiczna.
    Aby wykazać że to co napisałeś jest bzdurą.
    Bo dla mnie wszyscy którzy nie produkują dóbr są darmozjadami.
    Już dawno temu czytałem że tylko 10% ludzi na świecie produkuje
    dobra lub jest zatrudnionych przy ich produkcji!

    > Ależ jesteś w błędzie.
    > Wyjdź na miasto, wsiadź do pociągu popatrz jaki jest widok, jedź
    samochodem
    > a wszędzie zobaczysz brak działania łopaty i miotły.
    Likwidowanie skutków a nie przyczyn jest bardzo mało efektywne i, prawdę
    mówiąc, jest tylko marnowaniem pieniędzy. "Brak działania łopaty i miotły"
    skutek, przyczyną jest brak kultury u miażdżącej większości społeczeństwa.

    Pewnie masz racje.

    W tej Twojej ukochanej socjalnej Szwecji za bardzo nie widać sprzątających
    na
    ulicach.

    --
    Pzdr
    Alex

    Rozumiem że skoro nie śmiecisz w mieszkaniu to i sprzątać nie
    musisz, a że się nie brudzisz to myć też się ni musisz.

    Pozdrawiam
    Józek