PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - co dalejRe: Greencard - co dalej
  • Data: 2002-10-01 16:48:57
    Temat: Re: Greencard - co dalej
    Od: "Grzegorz Z." <killserv@NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> napisal:

    > GC nie ma nic wspolnego z ta ustawa :-))

    a ja myslalem ze GC to inna nazwa na tych tzw. "Hochqualifizierte"
    a o tym juz jest mowa w tej ustawie :-P, czy moze sie myle?

    >Jescze troche, akra postawila sobie swojego www-serverka
    >puscilem zlecenia kk i wuszcze chyba swoich
    >praktykantow bo wy rzeczywiscie juz w tluszczyk obrosliscie :-))))

    no tak, a ja myslalem ze pewna osoba wyraznie powiedziala ze jak dostanie
    zaslilacz do notebooka to w ciagu paru dni wrzuci wszystko na serwer i
    bedzie chodzic i wydawalo mi sie ze z tego powodu inni zaprzestali
    jakiejkolwiek dzialalnosci w tym kierunku (przynajmniej ja tak zrobilem,
    no ale u mnie dochodzi jeszcze brak dostepu do netu w domu :( )

    > Pozdrowienia,
    > Thomas
    >
    > PS. wzialem sobie dzis dzien wolnego i od razu tyle postow .....
    no wlasnie sie zaczelem zastanawiac czemu piszesz _az_ tyle maili nagle
    jak od dluzszego czasu nie wyslales ani jednego posta ;)

    --
    Pozdrowka