PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - co dalejRe: Greencard - co dalej
  • Data: 2002-10-07 14:14:27
    Temat: Re: Greencard - co dalej
    Od: " Gandalf" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono GC i innych czytelników,

    znając jako, tako 'Pawełka' obawiam się, że z jego 'kopa w góre', cała sprawa
    skończy się tylko na poruszonym na tej liście temacie i papierku, wypełnionym
    przez samego 'Pawełka' z podaniem o awans.

    Ambicje, ambicjami, a rzeczywistość, rzeczywistością. Z tego co wiem,
    to 'Pawełek' posiada nadmiernie rozbudzone ambicje zostania dyrektorem. Na
    początku miał być już być dyrektorem w Polsce, i co??? Z tego co napisał na
    temat nazdzorowania projektów, to z tego, co mi wiadomo, to on jest raczej
    nadzorowany, niż je nadzoruje. 'Pawełku' - troche samokrytyki.

    W każdym razie bardzo był bym zaskoczony, jeżeli taka osoba jak On by
    awansowała. Moim skromnym zdaniem, 'Pawelek' w ogóle nie nadaje się na
    kierownika, mam nadzieję, że podobnego zdania będą osoby rozpatrujące jego
    podanie, w przeciwnym wypadku, będę bardzo współczuł jego podwładnym.
    Posiadanie takiego szefa jak on, jest chyba najgorszą rzeczą, która może się
    przytrafić pracownikowi.

    Nawiązując do tematu dyskusji, życzę wszystkim GC-owcom jak najszybszego
    rozwiązania problemu pobytu, bez tego, nikt z nas nie jest w stanie
    zaplanować przyszłości dłuższej niż kilka najbliższych lat.

    /Gandalf