PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupei pytania HR - twoje mocne strony etc.... › Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Glupei pytania HR - twoje mocne strony etc....
    Date: Sat, 05 Feb 2005 11:03:27 +0100

    Re to: Shady [Fri, 04 Feb 2005 14:41:44 GMT]:

    > A właśnie że nie. W pracy doskonale się sprawdzam w cholernie
    > stresujących sytuacjach (zresztą zawsze pozytywnie dziwiło to
    > moich pracodawców), i przeważnie wykazuję się dużym opanowaniem
    > a tym samym trzeźwością myślenia. Ale bywa czasem tez tak, ze
    > idę na rozmowe o prace i z nie do końca jasnych przyczyn zwyczajnie
    > wchodzę na nią dość potęznie zdenerwowana

    No to jestes rodzynek :) Tylko widzisz, ja jednak nie do konca
    chce sprawdzac czy kolejny przesadnie zdenerwowany czlowiek bedzie
    takim rodzynkiem czy tak juz mu zostanie.

    Zreszta, nie wydajesz mi sie osoba ktora nagle dostanie na takiej
    rozmowie malpiej goraczki ;)

    > choc nie ukrywam, ze po tym co przezyłam z HRowcami, zwyczajnie
    > boje sie rozmowy z nimi, nie samej rozmowy jako takiej. Może więc
    > przez to bierze mnie taki stres przed rozmową...

    Wiecie co, ale teraz to mnie podpusciliscie (liczba mnoga bo nie
    Ty pierwsza). Ja chce to na zywo obejrzec. Mozecie podsunac mi
    jakies sugestie gdzie nalezy zlozyc papiery zeby w pelni docenic
    zjawisko? Pytam powaznie.

    Kira