PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    From: darr <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    [OT]
    Date: Sat, 26 Sep 2009 11:35:57 -0700 (PDT)
    <h9bjjd$d16$1@news.dialog.net.pl> <h9gslb$kq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h9h1i7$k5n$1@news.dialog.net.pl> <h9ig6v$9fs$1@news.onet.pl>
    <h9ijec$g7g$1@news.dialog.net.pl> <h9kdlb$1jp5$1@news.mm.pl>
    <h9kt2f$i31$1@news.onet.pl> <h9l59j$13o$2@news.dialog.net.pl>
    <h9lafj$hn4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9lc40$52q$1@news.dialog.net.pl>
    <h9lfgd$s1k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9lgnp$7nc$1@news.dialog.net.pl>
    <d...@m...googlegroups.com>
    <h9llf4$b30$1@news.dialog.net.pl>

    On 26 Wrz, 20:11, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:d6212d2e-b767-455f-9640-76a90d3e0e08@
    m20g2000vbp.googlegroups.comdarr

    > I co? Przecież to czysta prawda.
    > A że się komuś tam nie podoba...

    > [ wycięte]

    > Jak ktoś nie wie, nie rozumie - to trudno. Musi się ratować tezą o
    > prowokacji

    Rozumie, nie rozumie - jak to się jednak ma do pierwotnego tematu
    zapodanego przez "wątkodawcę", nadal nie wiem. Nie ma to już jednak
    teraz większego znaczenia. Twoje poglądy natomiast, dotyczące m.in.
    potrzeby stabilizacji materialnej i dyskusję na ten temat już znam,
    czytałem. Powiem (napiszę) Ci jednak, że wbrew pozorom nie jest wcale
    tak łatwo mierzyc wszystkich jedną miarką i sprowadzac (prawie)
    każdego podobnego przypadku do jednego tylko, Tobie znanego schematu.
    To jednak Twoja sprawa - i Twoje prawo.

    darr