PracaGrupypl.praca.dyskusjeFundusz emerytalny - zmianaRe: Fundusz emerytalny - zmiana
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fundusz emerytalny - zmiana
    Date: 8 Jun 2005 22:54:12 +0200

    > To nie był ani agent ubezpieczeniowy ani broker tylko agent jednej szacownej
    > firmy (w dobrym tego słowa znaczeniu) jeśli kogoś interesuje nazwa tej firmy
    > zapraszam na priv.
    >
    > Mówił, że opłaca się co jakiś
    > >

    > Firma ta zajmuje się właśnie między innymi edukowaniem klientów na temat
    > rynku Otwartych Funduszy Emerytalnych, żeby właśnie ludzie tacy jak Ty tj. o
    > nikłej wiedzy na ten temat, po takiej prelekcji wiedzieli co to jest OFE, na
    > czym to wszystko polega i abyś sam mógł podjąć decyzję dotyczącą Twoich
> [...]

    Kolega który rozpoczął dyskusję mówi o czymś innym - jest pewna firma która
    sprzedaje OFE dla Credit Suisse i wprowadza klientów w błąd (świadomie).
    Oszukuje, znaczy się.
    Nie istnieje firma która za darmo przyjdzie i wyedukuje klienta. Byc może
    trafiłaś na gamonia który nie potrafił Cię "przekonać".
    Przewidzieć wyniki OFE to jak wóżenie z fusów - jeżeli któryś ewidentnie lezy to
    wtedy należy zmienić. Sa jednak OFE które poważnie traktują sprawę i zależy im
    na jak najlepszych wynikach w przeciągu długiego czasu i tam warto być. Inne
    działają krótkodystansowo żeby się sprzedać (patrz np. Kredyt Bank lub teraz
    Polsat)

    pozdr.