PracaGrupypl.praca.dyskusjeFreelancing - jakie doświadczenia?Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Date: Tue, 30 Oct 2007 19:31:43 +0100

    > A w przypadku nalotu sprawdzą tylko komputer firmowy czy też wszystkie
    > domowe?

    1. Na domowych też powinien być legalny soft - tyle tylko, że można w
    tym przypadku wykorzystać tańszy lub darmowy soft, na licencjach do
    użytku domowego.

    2. Uczenie się na komputerze domowym, nawet konkretnych szczegółów
    technicznych pod kątem późniejszego rozwijania konkretnej aplikacji
    komercyjnej, jest jak najbardziej legalne. Przenosić pomiędzy komputerem
    firmowym i domowym nie można aplikacji i narzędzi bezpośrednio używanych
    do jej tworzenia, natomiast jak najbardziej można przenosić wiedzę.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com