PracaGrupypl.praca.dyskusjeFreelancing - jakie doświadczenia?Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
  • Data: 2007-10-30 10:45:08
    Temat: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Od: warlock24 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 00:40, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
    > Mam zamiar zostać freelancerem w dziedzinie programowania, jednak koszty
    > tego są zniechęcające. Po pierwsze trzeba nabyć kompilator, a na przykład
    > Delphi to wydatek paru tysięcy złotych

    Po co komu komercyjne delphi? Od razu bierze się lazarusa (http://
    www.lazarus.freepascal.org/). Object pascal to na prawdę bardzo
    zaawansowany język, jednak jak ktoś już wcześniej wspomniał jest z nim
    trochę tak jak z php, dla wielu ludzi jest on pierwszym językiem
    programowania i naprawdę ciężko znaleźć kogoś kto byłby w stanie
    napisać w nim np. nowy komponent na zakładkę.

    Co do freelancingu w Polsce, kojazy mi się wyłącznie ze stroną
    www.zlecenia.przez.net gdzie można załapać wyłącznie prace w stylu
    "Zróbcie mi Allegro za 50 zł."