PracaGrupypl.praca.dyskusjeFreelancing - jakie doświadczenia?Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
  • Data: 2007-10-30 10:38:54
    Temat: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer pisze:

    > Cenowy. Office do domu kosztuje 200 zł / 3 licencje. Takiego Office nie
    > wpakujesz na komputer firmowy. Ja mam też np. systemy od MS za darmo,
    > ale z przeznaczeniem 'niekomercyjnym'. Antywirus darmowy (niekomercyjnie).
    > And so on.
    >
    > "Legalne" w firmie a "legalne" w domu to często różnica ok. 10 tyś. zł. [1]
    > Na początku prowadzenia działalności się inwestuje dużo, więc warto
    > oszczędzić tam gdzie się da.
    >
    > [1] Windows 2003 Standard + Visual Studio Pro + MSSQL + Antywir i już jest 10k.

    Więc oszczędzając - można zrezygnować np z office na rzecz narzędzi
    darmowych, jeśli nie masz wystarczającej ilości pieniędzy. Dodatkowo w
    specyficznych wypadkach można zawrzeć klauzulę w umowie, iż narzędzia
    developerskie dostarcza klient. Wszystko zależy co i dla kogo robimy.
    Dodatkowo jest to wydatek jednorazowy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl